سفر به آنتالیا
نوشته شده توسط : suzi

 

 

سفر به آنتالیا

شهر آنتالیا یکی از شهر های ساحلی ترکیه است که مرکز گردشگری ترکیه نیز می باشد و مسافرانتور آنتالیا 94 و 30 درصد از گردشگران ترکیه به این شهر وارد می شوند . این شهر دارای 657 کیلومتر ساحل است که در این سواحل زیبا بندرها ، پلاژها و شهر های باستانی زیادی وجود دارد . این شهر از شرق به شهرهای مرسین و کارامان ، در شمال به قونیه ، اسپارتا و بوردور ، در غرب به موغلا و در جنوب به دریای مدیترانه متصل می باشد و میهمانان تور آنتالیا 94 می توانند از آن دیدن نمایند.

سفر به آنتالیا

منطقه آنتالیا در تور آنتالیا 94 شامل شهرهای توریستی آلانیا ، سیده ، ماناوگات ، بلک ، مرکز شهر آنتالیا ، کمر ، کاله و کاش می باشد که هر کدام از این شهرهای دارای مناطق مختلفی است و هرکدام جذابیت خاص خود را دارد وگردشگران تور آنتالیا 94 از مناطق مختلف آن دیدن می کنند . مرکز شهر انتالیا از سه بخش تشکیل شده که : لارا در قسمت شرقی و کنیالتی در غرب آن واقع شده اند . به دلیل کیفیت بهتر منطقه لارا اغلب هتل های 5 ستاره در این مکان هستند و در منطقه کنیالتی هتل های ارزانتر با کیفیت پایین تر برای مسافران تور آنتالیا 94 وجود دارند .

سفر به آنتالیا

در غرب آنتالیا کمر ، کاله و کاش قرار گرفته اند که منطقه کمر نسبت به منطق دیگر آن شناخته تر می باشد و همه ساله بسیاری از گردشگران تور آنتالیا 94 را به سمت خود می کشاند . فاصله کمر تا مرکز شهر نیز حدود یک ساعت می باشد . در شرق آنتالیا نیز منطقه بلک ، سیده ، ماناوگات و آلانیا قرار دارند که بهترین هتل ها  در تور آنتالیا 94 در منطقه بلک آن واقع شده اند .





:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: سفر به آنتالیا,درباره آنتالیا, همه چیز درباره آنتالیا, راهنمای سفر به آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: